Responsive Menu
Add more content here...


Instituţia Prefectului Sălaj a fost astăzi gazda şedinţei lunare a Comitetului Consultativ de Dialog Civic pentru Problemele Persoanelor Vârstnice

Cea mai importantă problemă dezbătută a fost în legătură facturarea energiei electrice furnizate consumatorilor casnici

by Tiberius NICODA
0 comment 117 views
A+A-
Reset

Reprezentanţii asociaţiilor de pensionari din judeţ au reclamat, în cadrul şedinţei din luna ianuarie, întârzieri în primirea facturilor emise de către Electrica Furnizare.

Directorul Centrului de Relații Clienți al Electrica Furnizare Sălaj, Constantin Cornel Ticuş, a făcut precizarea că societatea a reziliat contractul cu compania care distribuia facturile şi, de la începtul acestui an, s-a reluat colaborarea cu Poşta Română, pentru distribuţia facturilor către consumatori, context în care se speră că nu vor mai exista întârzieri.

S- a mai subliniat faptul că Electrica Furnizare a implementat un nou sistem de facturare.

S-a făcut propunerea ca pentru evitarea aglomeraţiei de la ghişeu şi evitarea problemelor legate de întârzierii primirii facturilor, se poate alege plata facturilor prin serviciul Direct Debit, oferit de băncile din România.

You may also like

Leave a Comment