creare site web tanweb



Deputatul sălăjean din partea REPER – Alin Prunean – se implică neobosit în problemele urbei. Azi, criza apei în Zalău

Deputatul din Sălaj a ridicat problema, care persistă de câteva luni bune în Zalău, prin trimiterea unor adrese către Compania de Apă şi către Primăria Municipiului Zalău, în care semnaleză întreruperile continue de apă către locuitorii municipiului

by Stirile din Salaj
0 comment 318 views
A+A-
Reset

Urmare a nemulțumirilor manifestate de către zălăuani în principal și a sălăjenilor vizavi de modul absolut aberant și defectuos prin care reprezentanții Companiei de Apă Someș S.A de la Cluj și Zalău au înțeles și ales să furnizeze apa, adică, mai bine spus să nu o furnizeze către consumatori. Aşadar, spiritul civic al deputatului Alin Prunean l-a determinat să ia atitudine.

Creare site web TANWEB

Problema furnizării apei pentru Zalău și în general pentru sălăjeni este una istorică, dar parcă în anii din urmă s-a acutizat, ajungând în acest an – 2024, la cote absolut vecine cu nesimțirea și indiferența venite din partea nefurnizorului de servicii.

Legat de această problemă a apei și a incapacității Companiei de Apă Someș S.A de la Cluj și Zalău de a furniza servicii de apă pentru consumatorii sălăjeni în termenii contractuali și în parametrii tehnici și cu continuitate, constatăm că peste toate jelaniile și scuzele postate pe reţelele de socializare unde Compania de Apă Someș S.A de la Cluj și Zalău, își postează scuzele puerile pentru neputința de a furniza apă consumatorilor, este vorba de o indiferență, nepricepere și cârpeală. În loc să se vină cu soluții, se vine din partea Companiei de Apă Someș S.A de la Cluj și Zalău, doar cu basme, povești și scuze.

În acest context, deputatul sălăjean din partea REPER, Alin Prunean a considerat oportun să se implice și să comunice sălăjenilor ceea ce a crezut necesar că este de făcut pentru a remedia problema furnizării apei.

Astfel, deputatul Alin Prunean a spus pe pagina sa de socializare următoarele:

“Vara aceasta, între iunie și august, locuitorii Zalăului au trecut printr-o perioadă extrem de dificilă, confruntându-se cu o combinație de caniculă și lipsa sau restricționarea apei curente. Temperaturile au atins recorduri, cu peste două săptămâni de temperaturi de peste 35°C în iulie, iar întreruperile haotice și lipsa apei potabile au transformat viața de zi cu zi într-un adevărat calvar.Informațiile oficiale privind întreruperile au fost adesea confuze și contradictorii: ba consum mare, ba lucrări de reparații sau avarii locale, ba bazine goale. Cu toate acestea, ni s-a spus că infrastructura este bine pusă la punct, ceea ce face situația și mai frustrantă. În plus, aceleași cartiere și străzi au fost afectate în mod repetat, amplificând nemulțumirea locuitorilor. În calitate de deputat, am avut recent întâlniri și discuții cu reprezentanții Companiei de Apă Someș SA de la Cluj și Zalău, analizând în detaliu și Contractul de delegare cu această companie, în care Primăria Zalău este parte. Am formulat o serie de întrebări adresate atât Primăriei Municipiului Zalău, cât și Companiei de Apă, pentru a clarifica aceste probleme. Aștept cu nerăbdare răspunsurile lor, pe care vi le voi comunica imediat ce le primesc. Sunt aici pentru a vă reprezenta interesele și pentru a găsi soluții la această situație inacceptabilă”.

Totodată, deputatul REPER a trimis adrese spre cele două insituţii care sunt responsabile de furnizarea apei în Zalău, şi anume Compania de Apă şi Primăria Zalău.

Lăudabilă inițiativa deputatului Prunean și sperăm ca măcar strădaniile sale de a face lumină în cazul furnizării, mai bine zis nefurnizării apei către sălăjeni, să își găsească ecoul potrivit și să ajungă la urechile mult prea înfundate ale furnizorului Companiei de Apă Someș SA de la Cluj și Zalău și să-i sensibilizeze oarecum obrazul.

Doamne dă!

 

 Mai multe pe acest subiect, în ediţia ziarului Ştirile din Sălaj de miercuri, 28 august. 

 

You may also like

Leave a Comment