Responsive Menu
Add more content here...


Cum să finanțați strategia de marketing pentru afacerea dvs.

by Sportul Salajean
0 comment 187 views
A+A-
Reset

Una dintre cele mai frecvente provocări cu care se confruntă proprietarii de afaceri este găsirea surselor financiare pentru a-și finanța ideile și proiectele de afaceri. Un capital insuficient face dificilă demararea, dezvoltarea sau susținerea unei afaceri de succes pe o piață dinamică și competitivă. Finanțările nu sunt esențiale doar pentru acoperirea costurilor inițiale de demarare a unei afaceri, cum ar fi înregistrarea juridică, dezvoltarea produsului sau cercetarea pieței; operațiunile curente, cum ar fi actualizarea stocurilor, serviciile pentru clienți, vânzările și activitățile de marketing necesită, de asemenea, finanțare continuă.

În plus, finanțarea poate ajuta o întreprindere să își atingă obiectivele strategice, cum ar fi extinderea pieței, dezvoltarea de produse, precum și strategiile de marketing. Finanțarea marketingului în vederea atingerii acestor obiective strategice ar trebui să-i facă pe proprietarii de întreprinderi să se simtă concentrați și determinați. Ca atare, majoritatea proprietarilor de afaceri se trezesc accesând imprumut online rapide pentru a menține nava pe linia de plutire. Acest articol se concentrează pe motivele pentru care este important să investiți în activitățile dvs. de marketing și unde puteți obține fondurile necesare pentru finanțarea activităților dvs. de marketing.

Ce este finanțarea activităților de marketing?

Majoritatea proprietarilor de afaceri noi recunosc necesitatea de a-și dezvolta afacerile prin comercializarea produselor și serviciilor lor și prin extinderea notorietății mărcii lor. Cu toate acestea, lipsa capacității financiare de a investi în planurile lor de marketing i-a determinat pe proprietarii de afaceri fie să renunțe la strategiile lor de marketing, fie să schimbe tactica în favoarea unor opțiuni mai ieftine, cum ar fi recomandările din gură în gură. Cu toate acestea, aceste întreprinderi mici nu au luxul de a avea timp.

Din acest motiv, antreprenorii caută un capital de lucru care să fie alocat special pentru investiții în strategiile lor de marketing. Aceasta este ceea ce se numește finanțare de marketing. Finanțarea de marketing joacă un rol crucial în împuternicirea proprietarilor de întreprinderi, permițându-le să pună în aplicare o varietate de inițiative, cum ar fi social media marketing, content marketing, e-mail marketing, publicitate, campanii pay-per-click, webinare, precum și evenimente în persoană, cum ar fi seminarii și conferințe. Această varietate de opțiuni oferă proprietarilor de afaceri un sentiment de control și de responsabilizare, știind că dispun de instrumentele necesare pentru a-și dezvolta afacerile.

Cum să utilizați finanțarea pentru marketing

Cel mai important lucru de reținut atunci când decideți cum să cheltuiți fondul de marketing al afacerii dvs. este să aveți un plan de marketing solid. Pe măsură ce vă dezvoltați strategia de marketing, este important să vă puneți aceste întrebări esențiale:

  • Care sunt obiectivele pe termen scurt și lung pentru această campanie de marketing? Intenționați să creșteți gradul de conștientizare a mărcii, să generați clienți potențiali sau să încurajați clienții existenți să facă achiziții repetate și să își crească numărul de recomandări?
  • Cine este clientul dumneavoastră ideal? Unde este localizat acest client ideal? Care sunt preferințele lor?
  • Cum arată succesul acestei campanii de marketing? Cum veți măsura acest succes?
  • Ce subiecte îl interesează pe clientul dumneavoastră ideal și cum veți folosi aceste subiecte pentru a stârni interesul clientului dumneavoastră?
  • De cât buget aveți nevoie pentru a vă pune în aplicare strategia de marketing?

Odată ce v-ați stabilit strategia de marketing și bugetul, puteți trece la lansarea campaniei de marketing.

Unde pot obține finanțare pentru strategia de marketing a întreprinderii?

Accesarea de fonduri pentru finanțarea activităților de marketing este esențială pentru creșterea și rentabilitatea afacerii dumneavoastră. Un impact direct al unei strategii de marketing bine puse în aplicare este creșterea veniturilor din creșterea vânzărilor. Cu toate acestea, una dintre cele mai mari provocări în marketing este accesarea de fonduri pentru a investi în planurile de marketing. Din fericire, există mai multe modalități de a finanța planul de marketing al afacerii dumneavoastră, după cum se evidențiază mai jos. Amintiți-vă că nu trebuie să vă limitați la o singură opțiune de finanțare; puteți combina mai multe opțiuni pentru a vă realiza bugetul.

11. Autofinanțare

De asemenea, puteți alege să finanțați activitățile de marketing din economiile dvs. sau din alte afaceri. Deși unii antreprenori preferă această metodă deoarece îi favorizează, ea vine cu un risc financiar mare în cazul în care strategia de marketing nu aduce un randament bun al investiției (ROI). În plus, această metodă oferă resurse foarte limitate.

2. Crowdfunding

Acesta este momentul în care solicitați comunității dvs. de afaceri să contribuie cu o anumită sumă la finanțarea obiectivelor dvs. de marketing. Puteți oferi sau nu stimulente susținătorilor dvs. sau puteți oferi o formă de rambursare. În cazul crowdsourcing-ului, nu sunteți obligat să oferiți capital investitorilor voluntari. Avantajul acestui proces de finanțare este că este dublat de un exercițiu de conștientizare a mărcii care construiește baza de clienți, dar nu este nevoie să renunțați la capitalul propriu, spre deosebire de cazul investitorilor de afaceri. Din păcate, cu acest exercițiu, nu aveți control asupra persoanelor care investesc în afacerea dvs. și nu aveți termene de lucru.

3. Capital de risc

Finanțarea cu capital de risc este un obiectiv foarte greu de atins, care implică prezentarea investitorilor pentru mentorat și investiții de capital care să accelereze creșterea afacerii tale. Identificați investitorii ideali, prezentați ideea și strategia dvs. de afaceri și așteptați ca investitorii să își desfășoare activitatea de due diligence asupra întreprinderii dvs. și să negocieze condițiile înainte de a finanța afacerea. În acest caz, vi se cere să oferiți o parte din capital investitorilor dumneavoastră. Deși investitorii cu capital de risc accelerează creșterea afacerii dvs. investind sume mari, acesta este un proces dificil și lent, care necesită cercetări și documente care consumă mult timp. În cele din urmă, renunțați la controlul parțial al afacerii dumneavoastră, ceea ce nu îi încântă deloc pe antreprenori.

4. Împrumuturi de la instituții financiare

O altă sursă populară și convenabilă de fonduri de marketing este un împrumut de afaceri de la o instituție de creditare. Dezavantajul acestei metode de finanțare este procesul de aplicare îndelungat, cerințele privind garanțiile și cerințele stricte de eligibilitate care necesită mai multă muncă pentru întreprinderile noi pentru a le atinge. În plus, dacă afacerea dvs. trebuie să fie încă stabilă, această metodă ar putea să o lase în genunchi atunci când procesul de rambursare devine mai mult decât afacerea poate face față.

Concluzie

Există multe modalități de a vă finanța planurile de marketing, în funcție de valorile dumneavoastră, de buget și de direcția pe care doriți să o ia afacerea dumneavoastră. Cu toate acestea, trebuie să fii atent la impactul fiecărei metode de finanțare asupra curbei de creștere a afacerii tale. Cu toate acestea, importanța investiției în planul de marketing al afacerii dvs. ar trebui să fie o motivație cheie pentru a investi în acest proces și pentru a amplifica cunoașterea mărcii dvs. și creșterea cotei de piață.

You may also like

Leave a Comment