Autostrada Transilvania. „Marmelada” UMB. Ce se întâmplă pe A3, tronsonul Nădășelu-Zimbor-Poarta Sălajului

by Mihai POP
0 comment 59 views
A+A-
Reset

„UMB, prea puțină marmeladă la atâta pâine”, susține Asociația Pro Infrastructura într-o postare pe Facebook, în care atrage atenția că cel mai mare constructor român de autostrăzi, UMB, nu a mai menținut ritmul lucrărilor pe multiplele șantiere de autostrăzi pe care le are, existând pericolul să nu respecte termenele asumate prin contracte și astfel să fie pierduți banii aferenți din PNRR


Asociația Pro Infrastructură atrage atenția asupra numărului prea mare de lucrări pe autostrăzi asumate de constructorul UMB Spedition. Iar acest lucru duce la scăderea ritmului de execuția pe unele tronsoane, inclusiv pe Nădășelu-Zimbor-Poarta Sălajului.

„UMB nu și-a putut dubla capacitatea peste noapte: pe 54% din A7 nu face mai nimic, iar pe restul de 46% gâfâie. Ba chiar putem spune că am fost optimiști fiindcă și alte șantiere suferă! Pe A3 Nădășelu-Zimbor-Poarta Sălajului nu mai au mobilizarea din trecut. Și mai ales Tronsonul 4 DEx12 Craiova-Pitești este foarte întârziat”, transmite Asociația Pro Infrastructură.

„UMB este întins ca marmelada pe prea multe felii de pâine, 10 la număr doar pe #AutostradaA7. Așa că a intrat în „Clubul 2% pe lună” alături de repetenții clasei, fapt evidențiat fără echivoc chiar de cifrele oficiale date de CNAIR, confirmând cele mai rele temeri ale noastre din 2022″.

Asociația Pro Infrastructură

UMB încearcă să închidă cât mai repede din șantiere, vezi A0 Nord lotul 2 și DEx12 Slatina-Colonești, dar forța considerabilă a UMB este clar împrăștiată pe mult prea multe fronturi.

„Să ne înțelegem: UMB este, de departe, cel mai puternic și mai muncitor antreprenor din infrastructura rutieră din țara noastră. Dar ar fi bine să recunoască spășit că, din ambiția stupidă de a face TOATĂ autostrada care-i trece prin fața sediului, s-a întins peste dublul capacității reale”, mai subliniază asociația care urmărește toate lucrările de infrastructură din România.

UMB are în tolbă 80% din autostrăzile finanțate prin PNRR, adică 341 km din totalul de aproape 430 km din program pe A8, A7, A3 și A1.

Sursa: media9

You may also like

Leave a Comment