Connect with us

Administraţie

Mai mulţi bani pentru EDUCAŢIE. Primăria Zalău a alocat peste 1.7 milioane lei pentru unitățile de învățământ

Într-o şedinţă ordinară a Consiliului Local, ce a avut loc în cursul zilei de azi, a fost votată rectificarea bugetului cu suma de 2.347.000 de lei, banii fiind direcţionaţi spre dezvoltare, în special la unitățile de învățământ, şi spre Transurbis

La inițiativa primarului Ionel Ciunt, a fost elaborat proiectul ce prevede rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli a municipiului Zalău.

Astfel, astăzi, în Ședința Ordinară de Consiliu Local, primarul Ionel Ciunt a propus, iar consilierii au votat rectificarea bugetului cu suma de 2.347.000 de lei.

Cei mai mulți bani, 1.747.000 lei merg la dezvoltare, în special la unitățile de învățământ, iar suma de 600.000 de lei se îndreaptă spre Transurbis.

În ultimii ani, Municipiul Zalău s-a dezvoltat într-un ritm accentuat, înregistrandu-se foarte multe recepții finale la obiective de investiții și case de locuit, acest lucru însemnând creșterea veniturilor la bugetul local.

”Avem depășiri la unele surse de venit și ca atare azi, în Ședința de Consiliu Local, am propus, iar consilierii au votat o rectificare pozitivă a bugetului cu suma de 2.347.000 de lei, din care 1.747.000 de lei merg la dezvoltare, în special pentru nevoile pe care le au unitățile de învățământ. 600.000 de lei se îndreaptă spre Transurbis, bani cu care compania de transport își va acoperi și abonamentele gratuite de care beneficiază elevii din Zalău. Până în noiembrie 2020, gratuitatea transportului pentru elevi se asigura din bugetul local, iar de atunci, conform reglementările în vigoare, gratuitatea transportului elevilor se asigură din bugetul de stat. Până acum nu am primit niciun ban în acest sens de la bugetul de stat, fiind nevoiți să asigurăm transportul gratuit al elevilor din bugetul local”, a precizat primarul Ionel Ciunt.

loading...
Loading...
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Administraţie