Connect with us

Administraţie

Mai puţină birocraţie la Consiliul Judeţean Sălaj

Autorităţile judeţene au implementat şi a devenit funcţional serviciul electronic, prin care cetăţenii vor beneficia de simplificarea efectuării unor servicii importante

Serviciul electronic dezvoltat de Consiliul Județean Sălaj, în cadrul proiectului SPACE – Simplificarea Procedurilor Administrative și Creșterea Eficienței în județul Sălaj, a devenit funcțional începând de luni, 2 august.

Proiectul o valoare totală de aproape 3 milioane de lei este cofinanțat din Fondul Social European şi are ca ca obiectiv simplificarea procedurilor administrației locale și reducerea birocrației pentru cetățenii județului.

❗️ Astfel, au fost implementate servicii electronice cu privire la:

• comunicarea privind începerea lucrărilor de construire/desfiinţare

• comunicarea privind încheierea lucrărilor de construire/desfiinţare

• obținerea acordului privind efectuarea de lucrări în clădirile de patrimoniu judeţean

• eliberarea licenței de transport

• obţinerea de informaţii despre concesionare/închiriere/vânzare bunuri proprietate publică sau privată

• solicitarea acordului prealabil pentru lucrări în zona drumurilor judeţene

• solicitarea sprijinului financiar pentru cazuri sociale.

Acestea sunt disponibile pentru cetățeni, primării, ONG-uri, asociații și mediul de afaceri la adresa: http://servicii.cjsj.ro/http://servicii.cjsj.ro/ Portalul de servicii electronice este unul complex, dar și prietenos cu utilizatorul, permițând înregistrarea solicitărilor 24 de ore din 24.

Tot în cadrul proiectului s-a realizat retrodigitalizarea celor mai accesate și mai relevante documente din arhivă și a fost implementat un mecanism inovativ care permite vizualizarea securizată a copiilor documentelor eliberate pe baza codurilor de bare obținute.

De asemenea, site-ul instituției a devenit unul receptiv, modernizat prin preluarea informațiilor curente existente pentru orice dispozitive și elemente de accesibilitate pentru persoanele cu dizabilități.

loading...
Loading...
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Administraţie