Connect with us

FOTBAL

Programul Doar Dinamo Bucureşti are impact şi în Sălaj


Din cei peste 7.400 de dinamovişti care au devenit membrii în cadrul programului socios se află şi mai mulţi sălăjeni, astfel că până în prezent s-au înscris peste 15  fani ai lui Dinamo din Sălaj. Acest program are un scop comun, salvarea clubului Dinamo de către suporteri, care deja s-au implicat pentru ca echipa lor favorită să depăşească obstacolele din ultima perioadă


Dinamo Bucureşti, unul dintre cluburile cu cea mai mare tradiţie din fotbalul românesc traversează o perioadă delicată din cauza problemelor financiare şi de organizare. Suporterii sunt cei care pot salva echipa, astfel că fanii s-au organizat de ceva vreme într-un program socios, pentru a ajuta echipa să depăşească obstacolele din ultima perioadă.

Astfel, de doi ani de zile s-a lansat programul Doar Dinamo Bucureşti, cu obiective clare. ”De a susţine echipa, clubul şi de a creşte prin acest proiect pentru a fi gata să intervenim în cazul în care se va ajunge la o situaţie ca aceasta în care suntem acum”, ne-a informat Robert Thomas reprezentantul asociaţiei suporterilor dinamovişti ”Doar Dinamo Bucureşti”.

Chiar la început, a fost un val de înscrieri, iar la doi ani de la lansarea numărul dinamoviştilor din programul Doar Dinamo Bucureşti a ajuns să depăşească 7.400 de membrii.

”La fiecare refresh această cifră creşte. În momemtul în care vom ajunge la 10.000 de membrii, noi ne-am propus să preluăm pachetul majoritar de acţiuni, practic să cumpărăm Dinamo”, a trasmis Robert Thomas pentru Sportul Sălăjean.

Şi în Sălaj, Programul DDB  a avut impact, astfel că până în prezent sunt peste 15 sălăjeni, care sunt membrii cotizanţi.

”În grupul din Sălaj sunt 16 membrii, dar urmează să se adauge şi alte persoane. Suntem convinşi că sunt dinamovişti adevăraţi. Odată ce un dinamovist face acest efort de a plăti o cotizaţie, care nu este mică, de 48 de euro pe an, înseamnă că e dinamovist adevărat”, ne-a declarat reprezentantul asociaţiei suporterilor dinamovişti.

Membrii DDB plătesc 48 de euro, iar cei din categoria Elită 1948 euro pe an

Având în prezent peste 7.400 de membrii cotizanţi în Programul DDB, fanii se îndreaptă spre o cifră importantă, de 10.000 de fani cotizanţi, astfel încât să poată prelua clubul de la Ionuţ Negoiţă.

”Cu 10.000 de membri putem asigura supravieţuirea, dar nu ne vom opri la această cifră. Trebuie să continuăm în acest ritm, să ajungem la 15.000, apoi la 20.000. Ne bazăm pe ultimul sondaj organizat de nişte fani ai FCSB-ului, în care s-a votat pe facebook şi a rezultat că Dinamo este cel mai iubit club din România.Este nevoie să ajungem la toţi dinamoviştii, iar oamenii să capete încredere. Suntem convinşi că sunt mai mulţi doritori care s-ar înscrie, dar poate este şi o piedică costul acestei cotizaţii”, a spus Robert Thomas.

 Cotizaţia anuală pentru membrii DDB este de 48 de euro, dar cei care fac parte din categoria de Elită plătesc 1948 de euro pe an. În momentul de faţă se lucrează la o modalitate pentru ca plata celor 48 de euro să se poată face şi în rate pentru a putea fi mai accesibil pentru fiecare fan.

DDB a salvat deja Dinamo de mai multe ori!

Din banii strânşi până acum din cotizaţiile anuale, fanii ce fac parte din programul DDB au salvat de mai multe ori Dinamo. În februarie s-au plătit salarii restante la jucători, pentru ca aceştia să nu devină liberi de contract, apoi suporterii s-au implicat financiar pentru ca Dinamo să obţină licenţa pentru sezonul următor, iar acum câteva săptămâni s-au plătit din nou salarii restante la jucători.

”Nu ne bazăm doar pe banii din cotizaţii, mai ales că o parte dintre ei deja sunt cheltuiţi pentru a ţine în viaţă clubul. Clubul a fost salvat de trei ori până acum prin programul Doar Dinamo Bucureşti”, ne-a declarat Robert Thomas.

Fanii din proiectul DDB au planuri măreţe şi ar fi dispuşi şi la o colaborare cu anumiţi investitori, dar care să prezinte încredere.

”Credem că acest proiect şi preluarea pachetului majoritar de către suporteri va prezenta o atracţie şi pentru investitori. Noi nu vrem să preluăm clubul, să-l conducem noi şi să nu mai fie loc de investitori. Oricând, pe parcurs, dacă apare un investitor serios, nu ca şi fumigenele care au apărut până acum, suntem dispuşi să negociem. Avem posibilitatea să-i cunoaştem pe aceşti potenţiali investitori, să vedem dacă au un proiect prin care să aducă performanţă, au putere financiară, astfel încât să  negociem modul în care se pot implica, chiar şi prin preluarea pachetului majoritar.  Dacă nu se iveşte nimeni care să aibă această capacitate, atunci suporterii vor fi cei care vor ţine echipa, având marele avantaj că ei iubesc Dinamo pentru ceea ce înseamnă Dinamo, nu pentru a face un profit sau o afacere personală. Asta nici nu poţi să o transformi într-o afacere personală. Aparţine tuturor suporterilor înscrişi în proiect”, ne-a declarat Robert Thomas.

Fanii lui Dinamo, din nou la înălţime: Sold out la bilete pentru un meci care nu s-a disputat!

Prin programul DDB s-au organizat şi alte acţiuni de a atrage fonduri pentru Dinamo. Săptămâna trecută s-a organizat vânzarea de bilete on-line, pentru meciul cu Chindia Târgovişte, joc care era programat fără spectatori, dar care până la urmă nici nu a mai avut loc din cauza faptului că magazionerul de la Dinamo a fost depistat cu coronavirus, iar toţi jucătorii au intrat în izolare.

Totuşi, la acest meci s-au vândut 14.158 de bilete, fiecare tichet având o valoare de 5 lei, astfel că doar cu această acţiune s-au strâns peste 70.000 de lei. ”S-a realizat ceva fără precedent în lume, în istoria fotbalului, ca la un meci fără spectatori să fie sold-out la tot stadionul, în doar 24 de ore. Sold out au mai făcut şi alţii, pe stadioane mai mari, dar acolo oamenii şi-au luat bilete să fie prezenţi la meci”, a spus Robert Thomas.

O astfel de acţiune s-a organizat şi pentru meciul cu Sepsi, care  se pare că se va juca sâmbătă, dar tot fără spectatori.  ”Chiar şi când se va juca cu spectatori, ne gândim să mai vindem bilete. În afară de biletele pe care le cumpără cei care vin pe stadion, să fie vândute şi celelalte bilete din sectoare. Ne vom organiza cu toate grupurile DDB”, a precizat reprezentatul DDB.

 

Şi fanii din Sălaj au contribuit la această acţiune şi au cumpărat bilete pentru a ajuta la strângerea de fonduri. ”Pentru această acţiune am cuplat câte două judeţe. Grupul din Sălaj este împreună cu grupul din Prahova, iar cele două grupuri au împreună sectroul 17, în tribuna a doua. Pentru meciul cu Chindia a fost sold out, ceea ce înseamnă că dinamoviştii din Sălaj şi cei din Prahova şi-au făcut datoria”, a spus Robert Thomas.

 Este foarte important ca fiecare dinamovist care a înţeles ce înseamnă acest proiect, să caute un alt dinamovist care încă nu a aflat de proiectul DDB, să-i explice cu răbdare, nu doar să-i trimită linkul.  Să se pună la dispoziţia acestui prieten dinamovist şi să-i răspundă la toate întrebările sau nelămuririle. Acolo unde nici el nu are răspunsuri să ne întrebe şi pe noi, cei mai implicaţi în program. Au mai apărut nelămuriri, unde se duc banii. Aceştia se duc la jucători, fiindcă s-au plătit datoriile faţă de ei, s-a plătit pentru licenţă şi s-a făcut totul transparten, iar informaţiile sunt disponibile pe pagina peluzei. Suntem foarte atenţi, ca nimeni să nu bănuiască şi să nu creadă că 1 leu din acest proiect ar putea ajunge în buzunarul cuiva”, Robert Thomas.

 

 

 

 

loading...
Loading...
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele articole




 

 

 

 

More in FOTBAL