

Curtea de Apel Bucureşti a respins, la data de 2 martie, recursul companiei de telecomunicaţii Orange în procesul cu Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Cluj. Acesta amendase Orange cu 15.000 lei pentru practici înşelătoare, scrie clujust.ro
Soluţia CA Bucureşti pe scurt: Respinge recursul, ca nefondat. Definitivă. Pronunţată în şedinţa publică, la data de 02.03.2020.
Astfel, judecătorii au menţinut o amendă de 15.000 lei primită de Orange de la Protecţia Consumatorului Cluj pentru practici înşelătoare. Mai exact, compania Orange a fost acuzată că a limitat minutele şi sms-urile “nelimitate” în roaming. Amenda a fost contestată de Orange România prin plângere contravenţională la Tribunalul Bucureşti.
Prima instanţă a respins plângerea ca neîntemeiată, arătând în motivare că “”nu există dubiu cu privire la împrejurarea ca reclamata s-a făcut vinovată de săvârşirea unei practici înşelătoare faţă de client. Deşi reclamanta sa angajat în mod contractual să ofere sms-uri şi minute nelimitat în roaming în spaţiu SSE, în realitate aceste minute sunt într-un număr foarte limitat.”
Orange a atacat sentinţa cu recurs, care iată că a fost respinsă de Curtea de Apel Bucureşti.
