Responsive Menu
Add more content here...


Dezbatere publică în ce privește politica de marketing teritorial și branding a județului Sălaj

„Țara Silvaniei, sălaș al autenticității-Țara Silvaniei, sălaș al solidarității” , dezbatere inițiată de către Consiliul Județean Sălaj

by Tiberius NICODA
0 comment 203 views
A+A-
Reset
La dezbaterea găzduită de Sala “Porolissum” miercuri, 24 aprilie, pe tema: „Țara Silvaniei, sălaș al autenticității – Țara Silvaniei, sălaș al solidarității” , au luat parte reprezentanți ai administrației județene, ai instituțiilor publice, ai centrelor de informare turistică, primari, antreprenori din domeniul turismului, ONG-uri, precum și reprezentanți ai  presei  locale.
Consiliul Județean Sălaj și consultantul de dezvoltare strategică Brandberry SRL au organizat o dezbatere publică pentru prezentarea, în stadiu preliminar, a Politicii de marketing teritorial și branding a județului Sălaj pentru perioada 2023-2033.
 “Vedem, astăzi, roadele unui proiect început acum aproape un an, prin care ne-am dorit să avem parte, în județul nostru, de experiența unor profesioniști în strategii de marketing, astfel încât noi, ca administratori ai județului, să punem în aplicare cele mai bune recomandări pentru a dezvolta industria turismului în Sălaj. Nu am făcut asta pentru orgolii, ci din două motive serioase. În primul rând, credem cu tărie că avem multe lucruri frumoase de oferit celor care ne vizitează – de la natură și gastronomie, la tradiții și istorie. În al doilea rând, ne propunem să creștem calitatea vieții locuitorilor Sălajului, deoarece ei vor fi principalii beneficiari economici ai acestui demers”, a transmis, cu acest prilej, Dinu Iancu-Sălăjanu, președintele CJ Sălaj.
 Călin Ile – expert în turism și partener senior Brandberry – a evidențiat importanța experiențelor autentice în atragerea de turiști: “Privim la județul Sălaj ca la o mare oportunitate de a deveni o destinație turistică sustenabilă și atractivă pentru turiștii care caută experiențe transilvănene autentice. Cheia dezvoltării turismului județului Sălaj stă în cultura socială pe care turiștii o vor descoperi prin gastronomie, tradiții, solidaritatea comunității și multiculturalismul locului”.

-Dr. Romulus Oprică – sociolog și manager Brandberry, a precizat: “Din toate cercetările realizate în cele șase luni de documentare, am identificat un element de identitate definitoriu, acesta fiind «Silvania». Valoarea primordială asociată cu Sălajul de către toți cei care au interacționat cu această zonă este autenticitatea. Plecând de la realitatea unui spațiu multietnic și multicultural – ce oglindește atributele cele mai pure ale Transilvaniei – și de la asocierea pozitivă cu definirea regiunii drept Țara Silvaniei, a apărut în mod firesc conceptul «Țara Silvaniei, sălaș al autenticității». Dezvoltarea turismului autentic, nealterat de consumerism, se va putea face cu efortul solidar al sălăjenilor. Doar lucrând împreună și susținându-se unii pe ceilalți, acest proiect va avea succes. Tocmai de aceea, pentru locuitorii Sălajului, propunerea noastră este «Țara Silvaniei, sălaș al solidarității»”.
Conchidem că acțiunea a fost una reușită și cu impact pozitiv în rândul celor prezenți.

You may also like

Leave a Comment