Connect with us

ALTE SPORTURI

Care este cel mai sanătos peşte din apele României. Grăsimea lui reduce colesterolul şi protejeaza inima


Deşi este unul dintre cei mai graşi peşti care trăiesc în România, SCRUMBIA este surprinzător de sănătoasă şi indicată în curele ce au drept scop îmbunătăţirea circulaţiei sanguine ori reducerea colesterolului şi reprezintă ca o protecţie naturală pentru cele mai frecvente cauze de mortalitate din lume: infarct miocardic şi accident vascular cerebral


 

Mai este putin pana cand vom sarbatori Pastele. Inainte, avem insa Duminica Floriilor. Drept pentru care va recomandam, din nou, sa consumati peste. De trei ori pe saptamana, daca aveti posibilitatea.

 

Pescuim, acum, unul dintre cei mai grasi pesti care traiesc in Romania – scrumbia. De altfel, grasimea scrumbiei este atat de buna, incat o puteti folosi pentru a prepara alte exemplare, cu gust mult mai fad. E si surprinzator de sanatoasa si indicata in curele ce au drept scop imbunatatirea circulatiei sanguine ori reducerea colesterolului. Din pacate, pentru cei care locuiesc la oras, pretul scrumbiei… reprezinta un impediment.
 

Din 15 aprilie si pana la sfarsitul lui mai, pescuitul este interzis pe Dunare. Pestele pe care il gasim pe piata e din Italia sau Spania.

 

Fiecare celula umana traieste cu ajutorul acizilor grasi nesaturati omega 3, omega 6, omega 9. Se numesc grasimi poli-nesaturate. Obligatoriu trebuie sa ne gindim ca grasimile pe care le consumam sa fie din grasimi polinesaturate-naturate

 

Nu le aduceti din alimentatie, nu puteti sa le produceti singur. Si tocmai ele reprezinta protectie naturala pentru cele mai frecvent cauze de mortalitate din lume – infarct miocardic si accident vascular cerebral. Scrumbia este cea mai buna varianta de grasime buna. Doar sa fie proaspata.

 

Pestele trebuie mincat in 48 de ore de la prindere. Dupa aceea, cantiatile de histamina sunt uriase. Daca vreti sa simtiti gustul pestelui prajit, va recomandam sa nu folositi uleiul vegetal la prajire. In tigaie, puneti o scrumbie, care va descarca grasimea proprie in vas. In aceasta grasime, adaugati orice alt fel de peste.

 

Gatitul umed este o alta variana excelenta – la cuptor sau innabusit. Proteinele devin, astfel, mai usor de digerat. Iar adaosul de suc de rosii faciliteaza absorbtia de fier, din interiorul pestelui. Gustos, dar si sanatos este sa il gatiti pe un pat de sare grunjoasa.

 

La tigaie, fara aport de ulei sau alta gasime. Crusta insa nu se consuma. Tocmai am vorbit despre masa ideala. Care mai poate cuprinde cateva frunze, mai ales ca suntem in plin sezon. Si, in farfurie, o lingura de ulei presat la rece…

 

Sursa: stirileprotv.ro

Loading...
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in ALTE SPORTURI