Connect with us

Ştiri din Sălaj

Măsurile luate de Primăria Zalău, după ce o angajată a fost infectată cu coronavirus


În cadrul clădirii, inclusiv în spațiile adiacente imobilului au început acțiunile de dezinfecție după ce în cursul zilei de ieri a fost dat publicității un caz de COVID – 19 la un funcționar din cadrul Primăriei


În urma rezultatului pozitiv la testul COVID-19 al unui funcționar public din cadrul Primăriei Municipiului Zalău, vineri, 3 aprilie, în urma întrunirii Comitetului Local pentru Situații de Urgență au fost adoptate următoarele măsuri:

  1. În data de 03.04.2020 se efectuează dezinfectarea încăperilor din clădirea Primăriei Munuicipiului Zalău, inclusiv spaţiile adiacente imobilului;
  2. În perioada 03.04.2020-17.04.2020, fiecare serviciu va asigura urgenţele privind funcţionarea instituţiei, prin prezenţa la serviciu a unui număr minim de angajaţi, celorlalţi fiindu-le permis să rămână în concediu de odihnă sau zile libere;
  3. Conducerea instituţiei se asigură prin rotaţie de către primar, viceprimari şi administratorul public. Pentru soluţionarea unor situaţii de urgenţă pot fi convocaţi la serviciu oricare din angajaţii instituţiei care nu sunt în concediu medical;
  4. În funcţie de rezultatele anchetei epidemiologice efectuată de către DSP-SJ, pot fi dispuse şi alte măsuri care să reducă risculi nfecţiei cu COVID-19.

 

loading...
Loading...
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele articole




 

 

 

 

More in Ştiri din Sălaj